Re: paquets trencats en el darrer upgrade

> es probatt de fer uns dist_upgrade. segurament tindras el nou gcc, encara
> que pot  ser que la imatge compilada sigui la de la sid. un altre opecio es
> que recompilis el kernel utilitzan com a configuracio el initdr del
> directori boot.

 No m'interessa passar a sid, perquè prou problemes tinc amb testing pure64,
que crec que sol ser molt "testing", tot i que en general va bé, però he
tingut sorpreses després d'algun upgrade.

He provat de recompilar el kernel, ha donat una carretada de warnings, però ha
compilat i ha funcionat. També he pogut compilar el driver, que en 2D
funciona. El que no ha compilat de cap manera és el mòdul del kernel, i ho he
provat de totes les maneres possibles, des de la famosa web de stanchina fins
a altres que he vist. Ja estava avisat: els drivers de Ati són una merda. De
ben segur que la propera targeta acceleradora serà una nvidia, que cuida una
mica més als usuaris de linux (al menys, en la anterior gforce no vaig tenir
que passar per aquest calvari).

Així que com a consell, si voleu acceleració 3D en linux, heu de triar nvidia
o nvidia.

Ricard