Re: paquets trencats en el darrer upgrade

es probatt de fer uns dist_upgrade. segurament tindras el nou gcc, encara que pot  ser que la imatge compilada sigui la de la sid.
un altre opecio es que recompilis el kernel utilitzan com a configuracio el initdr del directori boot.
rpb va dir:

Pere Nubiola Radigales
Tlf: +34 656316974
e-mail: pere.nubiola@menta.net