Re: paquets trencats en el darrer upgrade

> Mira en els repositoris de xarxa perque la dotze ja está a etch
> com linux-image , linux headers o linux-source , no com a kernel...

Doncs gràcies, això ha solucionat el tema, ja no recordava això del canvi de
nom. Però com sospitava, torno a ser en l'infern de fer anar l'acceleració
gràfica de la meva radeon 9600, però aquest cop és pitjor perquè no
aconsegueixo que em compili el mòdul (el driver si, però amb un munt de
warnings). Evidentment, "l'instalador friendly" de ati ni tan sols arranca,
com sempre. He seguit com 50 tutorials diferents de la web, i res. Utilitzant
imatges de Debian, es veu que es necessita utilitzar el mateix compilador que
s'ha fet servir pel nucli, que en el meu cas:

$cat /proc/version
Linux version 2.6.12-1-amd64-k8 (buildd@athlon.lowpingbastards.de) (gcc
version 4.0.2 20050821 (prerelease) (Debian 4.0.1-6)

i tinc:
$gcc -v
gcc version 4.0.1 (Debian 4.0.1-2)

que suposo, no pot considerar-se la mateixa, no?

Ricard