Re: Degradació en passar de XFree86 a X.org

A mi em va deixar de funcionar el driver radeon quan vaig fer el canvi.
Més endavant em va deixar de funcionar el portàtil (espero que no tingui
relació!). Per tant no vaig poder indagar gaire més després de passar a usar
el driver VESA genèric...

Es desitjo sort,

Pau

A Dimecres 28 Setembre 2005 23:54, orestes@tsc.upc.edu va escriure: