paquets trencats en el darrer upgrade

Hola

He fet, com tinc costum, un update/upgrade de la meva debian amd64, fent
servir (com sempre) repositoris de etch. Però en el moment d'instalar-se els
paquets, el procés se m'atura quan arriba a udev, doncs diu que necessita un
kernel 2.6.12. Degut a això, se'm queden per actualitzar udev, que es queda
en una versió antiga, i els paquets hal i usbmount es queden com "trencats" a
synaptic. El fet és que la imatge de kernel més nova que hi trobo als
repositoris és una 2.6.11.9, que és la que jo tinc.
Em pregunto si això és una qüestió passatgera, o algun tipus d'error en el
sistema d'actualitzacions de debian, doncs no sé que pinta un paquet a
actualitzar que necessita un kernel que no hi és. Ja sé que podria anar a
kernel.org i compilar un 2.6.12, però m'agrada utilitzar els de debian, doncs
tinc entès que porten patches i estan optimitzats per la distribució. Apart,
que vaig suar tinta per poder utilitzar acceleració gràfica per la meva
radeon, i tinc poques ganes de tornar-ho a provar. Algú s'ha trobat amb el
mateix? I ara que faig amb el hal i usbmount trencats? Encara no he reiniciat
el sistema, però tinc por de que en fer-ho, em trobaré amb les conseqüències
d'aquests paquets trencats que tinc... Mama por! alguna sugerència?

Ricard