Re: Inittab i Runlevel

El dimecres 28/09/05, a les 11:18 (+0200), Josep Molero i Puig va escriure:
> Tenia entès que el Runlevel 5 es fa servir per arrancar les X. (estic dient
> potser alguna bestiessa)

A Debian no. Si tens un gestor de login gràfic (xdm, gdm, kdm, etc)
s'executarà tant al runlevel 5 com al 2 (el per defecte) i a altres.

> Però en canvi, quan engego la màquina, aquesta ho fa amb les X i amb el gdm
> (tot i que inicio sempre per defecte amb KDE)
>
> He vist que amb un Runlevel = 2, el sistema executa els scripts que hi ha a
> /etc/rc2.d
> Entenc que es pateja tots els scrips que hi ha aquí i els executa.

A /etc/rc2.d hi trobaràs els scripts del gdm, kdm, etc. que fan que
s'executin.

> Així doncs... si vull engegar el meu Debian, sense X, com ho he de fer amb
> el fitxer Inittab ?

El fitxer inittab no l'has de tocar. Pots desinstal·lar els gestors
de login gràfics o simplement esborrar els enllaços de /etc/rc2.d.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—The Velvet Underground