Re: Inittab i Runlevel

Depen de les distros. Amb Debian, les X i tot plegat funcionen amb el rc2.d,
del rc3.d al rc5.d no es fan servir.

El Dimecres 28 Setembre 2005 11:18, Josep Molero i Puig va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona