Re: Impressio sota Linux CUPS, LPD.

Hola:

A Dijous 22 Setembre 2005 12:14, Josep Molero i Puig va escriure:
> ARA estic pensant en connectar una Epson Stylus 740 al PC-Debian que tinc a
> casa i encara no he muntat el CUPS ni cap driver d'Epson en aquest PC:
> He provat a fer un lpr d'un texte pla (fstab concretament) i imprimiex
> sense cap problema.
>
> Ara bé, per imprimir documentació més complexa (pàgines WEB, documents amb
> colors, fonts, fotografies) suposo que caldria instal·lar el driver d'Epson
> corresponent.
>
> Què recomaneu alhora de treballar amb una impressora connectada directament
> al port lp0, com ara la meva vella Epson ?

> [...]

Jo sempre faig servir cups. Per aquesta impressora:

http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=gimp-print&fromprinter=Epson-Stylus_Color_740

Espero que et serveixi. Salut. Pep.

--

"Catalunya té una despesa de 2.800 euros per estudiant no universitari mentre
que la mitjana espanyola és de 3.200 euros, i la de la UE, de més de 5.000."