Re: No tinc escriptori

El Lunes 19 Septiembre 2005 21:13, Ernest Adrogué escribió:
> El dilluns 19/09/05, a les 12:16 (+0200), Josep Molero i Puig va escriure:
>
> A aquest punt pots descartar qualsevol problema de "les X"
> ja que si fos això no veuries res. Vull dir que no toquis
> el XF86Config perquè tal com està funciona.

> CTRL-ALT-BackSpace "mata" el servidor X. El que passa que
> a Debian, si tens un login gràfic (com és el teu cas), cada
> cop que el mates torna a "ressucitar" com qui diu. Per anar
> a una consola de text apreta CTRL-ALT-F2 o F3, F4, etc.
>
> Pel que dius, fa l'impressió que tens diversos paquets
> a mig instal·lar o sense instal·lar, a vegades passa. Que
> [...]

Crec recordar què vas posar 1gb de swat, mira de posar-li el doble de la ram
no més .Un giga em sembla molt.Fes dues particions una arrencable : / (boot)
i una altra com a memòria d'intercanvi o swat què a de ser el doble què la
ram.Si no van les X entra en consola "amb Crtl-Alt-F2 ..F4.. .I des de ahí
fes les passes  següents:
Si t'han quedat paquets a mig instal·lar fes desde consola: "apt-get update" i
"apt-get upgrade".
Si fas "dpkg-reconfigure-xserver-xfree86" pots provar de triar "vesa" com
driver de la teua targeta gràfica.I mires que hi passa.Selecciona una
resolució una miqueta més alta "1024x768" per exemple.Si això et funciona
crec què hi ha un paquet per les "woodoos" al repositoris
debian.Instal·lat'el i prova.

Suerte i al toro.