Re: actualitzacio i perdua del teclat amb catala

En/na pau ha escrit:
> hola!
>
> el Sat, 17 Sep 2005 17:39:48 +0200 en/na
> goulah <goulah@solilluna.org> va dir:

> has provat amb un 'loadkeys es' ? sembla com si el mapa de teclat se t'hagués desconfigurat...
>

> salutacions,
>
> pau.

Salutacions companys,

1. m'ha passat el mateix a dos ordinadors (despres d'actualitzar el sistema)

2. nomes es veu afectat el meu usuari

3. 'loadkeys es' sembla que em modifica el mapa de teclat de la consola
unicament. Amb tecles especials, pero, en comptes de sortir caracter
surt un codi tipus /326 (inventat, no se si existeix aquest)

4. l'unica part del sistema que em reconeix correctament el mapa de
teclat sembla ser el gdm o_O'

gracies per l'ajuda