Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

On Fri, 2005-09-16 at 10:16 +0200, Jordi Mallach wrote:

> Malament.

> Per una banda, tens ací configurat el locale es_ES.UTF-8...
Tinc l'enlightenment 17 en castellà, ja que no hi ha cap traducció al català encara,
però els programes com l'evolution, el mozilla, em continuen surtint amb Anglès.
Pel que fa a l'openoffice, vaig instal·lar la traducció al català, però
no aconsegueixo que funcioni, em surt en castellà.

> I ací estàs configurant el ca_ES@euro. Com s'explica?
>
> Ben fàcil, crec. Si al bash_profile no tens cap línia que faça que
> s'incloga el .bashrc, tot el teu bashrc s'ignora.
> Et funciona l'àlias "espais" o "grabarcd"?
>
> Si no et funciona, fes:
> # include .bashrc if it exists
> if [ -f ~/.bashrc ]; then
>     . ~/.bashrc
> fi
>
> al principi del .bash_profile.

Fet

> I en algun altre lloc tens ca_ES.UTF-8.

Donçs no ho sé, però no crec.

> De moment, mira de solucionar lo
> del bashrc, i mira també si al teu .xsession (com entres a l'E? amb
> startx?) tens algo interessant.

A l'enlightenment 17 entro amb un simple startx, vaig haver d'editar
el .xinitrc, i té aquest contingut :
#exec wmaker
#NOSPLASH=1
#export NOSPLASH