Re: Va de logs

Problemes de hardware? passali el memtest86 o algo similar, segurament es
tracti de la memòria o la placa base.

El Divendres 16 Setembre 2005 09:30, vicent@vcubells.net va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona