Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

On Thu, Sep 15, 2005 at 08:27:16PM +0200, marc wrote:
> [...]

Malament.

Per una banda, tens ací configurat el locale es_ES.UTF-8...

> No és gens extrany ? home, veient el que hi tinc en aquests fixers, per
> mi, ho és una mica, però suposo que encara sóc un pardillo ...
> Al .bashrc hi ha això :
>
>     eval `dircolors -b`
>     alias ls='ls --color=always -la'
>     alias grabarcd='for i in *.mp3; do mpg123 -w $i.wav $i; done'
>     alias espais="rename 'y/ /_/' *.mp3"
>     export LANG=ca_ES@euro
>     export LANGUAGE=ca:es (*)

I ací estàs configurant el ca_ES@euro. Com s'explica?

Ben fàcil, crec. Si al bash_profile no tens cap línia que faça que
s'incloga el .bashrc, tot el teu bashrc s'ignora.
Et funciona l'àlias "espais" o "grabarcd"?

Si no et funciona, fes:
# include .bashrc if it exists
if [ -f ~/.bashrc ]; then
    . ~/.bashrc
fi

al principi del .bash_profile.

> Al /etc/environment hi ha això :
>
> LANG=ca_ES@euro
>
> i al /etc/locale.get hi ha això :
>
> ca_ES ISO-8859-1
> ca_ES@euro ISO-8859-15
>
> es_ES ISO-8859-1
> es_ES@euro ISO-8859-15

I en algun altre lloc tens ca_ES.UTF-8. De moment, mira de solucionar lo
del bashrc, i mira també si al teu .xsession (com entres a l'E? amb
startx?) tens algo interessant.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/