Re: WebDAV + WindowsXP

Pepe Chalmés García wrote:

Hola, gent.

M'he posat a exportar un directori per WebDAV sobre Apache 1.3.33-6 en una Sarge, i tinc problemes amb la màquina client de prova, un WindowsXP. Ha de ser XP, per ahí no puc canviar res. El cas és que he seguit el que diu

http://www.hss.caltech.edu/help/unix/admin/web/apache-webdav-xp

, però utilitzant tot paquets de Debian; no he compilat res. A pesar de fer tot el que diu, em tope amb el problema que precissament eixe HOWTO pretén solucionar: que Windows és molt cabut i envia "domini/usuari" enlloc de només el nom de l'usuari.

Algú ha jugat amb el WebDAV? Què tal la vostra experiència amb WinXP com a client?

Salutacions i gràcies anticipades per les respostes,

Wop! He afegit una línia de l'estil de

Alias /usuari /home/usuari

, que em faltava, però l'autentificació continua fallant-me tant en XP com en 2000. De moment passe de seguir investigant perquè, encara que em puguera validar des d'un Windows, el directori exportat per WebDAV continuaria pertanyent a "www-data", que és el que executa Apache :-( Si fós Samba, el directori podria pertànyer a un usuari no estàndar, la qual cosa m'interesa més.

Si he dit cap burrada digueu-ho, perquè res és definitiu en esta vida.

Salutacions,

--
| José Marcos Chalmés García      CETESI -- Depto. Sistemas |
| mailto:sistemes@cetesi.gva.es                             |