RE: target de xarxa de fibra

Quan executes un lspci què és el que no surt? La
targeta de fibra? Llavors no la detecta. Assegura't
que està conectada (ben conectada vaja).

lspci:
"lspci is a utility for displaying information about
all PCI buses in the system and all devices connected
to them."

Els dispositius no els crea ningú, els detecta el
nucli del sistema (kernel) al carregar-se. Amb Debian
és veu molt be, quan comença a carregar llista tot el
que detecta.
Em sembla que executant "dmesg" pots veure el que s'ha
detectat.

Si has de recompilar el nucli has d'afegir els mòduls
que necessitis més els necessaris. Si dius que tens
una targeta de xarxa funcionant amb el modul e1000 no
et caldrà recompilar.
Pots mirar l'enllaç:
http://es.tldp.org/Manuales-LuCAS/ENROOTADOR/html/Guia-del-enROOTador-2.8-12.html