Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

El divendres  9/09/05, a les 14:06 (+0200), marc va escriure:
> Si executo locale em surt això :
> locale: Cannot set LC_CTYPE to default locale: No such file or directory
> locale: Cannot set LC_MESSAGES to default locale: No such file or
> directory
> locale: Cannot set LC_ALL to default locale: No such file or directory
> LANG=es_ES.UTF-8
> LC_CTYPE="es_ES.UTF-8"
> LC_NUMERIC="es_ES.UTF-8"
> LC_TIME="es_ES.UTF-8"
> LC_COLLATE="es_ES.UTF-8"
> LC_MONETARY="es_ES.UTF-8"
> LC_MESSAGES="es_ES.UTF-8"
> LC_PAPER="es_ES.UTF-8"
> [...]

Molt raro, això... fent el date aquest però amb LANG=ca_ES al
davant, et surt en català o no?

Potser has instal·lat algun paquet de "castellanitzar" que ho
desgracia tot... jo miraria els fitxers /etc/environment i
/etc/bash.bashrc, esborra tot el que digui LANG= i LC_*= i
després torna a executar dpkg-reconfigure locales... si no,
una altra solució podria ser reinstal·lar el paquet locales.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."
		—Velvet Underground