Re: apt-get install user-ca; catalanitzar

Hola:
NO UTILITZO GNOME :) ...
Utilitzo l'enlightenment 17, que encara està sota desenvolupament, per
més informació : http://www.get-e.org, però això no té res a veure amb
la llengua del mozilla, de l'evolution, del gaim , de l'openoffice ... o
de qualsevol programa, no ??
Si crido la comanda "aptitude install language-pack-ca" no se'm
instal·la res de nou ... per tan suposo que tot ho tinc ben configurat,
no ??
Ara bé, els menus em continuen surtint amb anglès.Amb l'openoffice no
puc fer accents ... tot i que amb l'evolution si que en puc fer sense
cap problema.
De l'openoffice tinc instal·lat els següents paquets :
ii  openoffice.org               1.1.3-9
high-quality office productivity suite
ii  openoffice.org-bin           1.1.3-9
OpenOffice.org office suite binary files
ii  openoffice.org-debian-files  1.1.3-8+1                   Debian
specific parts of OpenOffice.org
ii  openoffice.org-help-es       1.1+20040420-2
OpenOffice.org office suite help (Spanish)
ii  openoffice.org-l10n-ca       1.1.3-9                     Catalan
language package for OpenOffice.org
ii  openoffice.org-l10n-es       1.1.3-9                     Spanish
language package for OpenOffice.org
Amb l'openoffice em surten els menus en castellà, per tan suposo que és
alguna questió de configuració "local" del programa, però no en tinc ni
la més remota idea de per on puc començar a mirar i a buscar solucions a
aquest problema.
M'imagino que és problema meu, però no el sé veure, algú em podria
il·luminar amb tota aquesta problemàtica ?
Disculpeu per el "petit" e-mail, amb els mateixos problemes de
sempre ... la configuració de la debian al català ...
P.D. : He estat buscant a internet com puc arreglar tot això, m'he
trobat amb la proposta de crear un paquet anomenat "catalanitzar", però
no m'ha quedat gaire clar si al final es crearà o no ....
M'imagino que es necessita ajuda, on em puc adreçar per informar-me més
sobre aquest tema ???

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es