Re: problema instalació Epson Stilus C62

hola!

em sembla recordar que aquesta impressora la vaig tenir jo i funcionava perfectament. Aquí:
http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Epson-Stylus_C62

veuràs que efectivament té suport i et dóna una mica d'informació sobre els drivers que has d'usar.
llegeix-te la nota que hi ha sobre els ppd. crec que l'única cosa que vaig haver de fer després d'instal·lar el gimp-print va ser moure els arxiud ppd a algun directori que no recordo i després tirar de cups i anar a
http://localhost:631 per configurar-me la impressora.

a veure si tens la mateixa sort que jo...

salutacions,

pau.

el Thu, 8 Sep 2005 16:36:10 +0200 en/na
PACO 1727 <paco1727@gmail.com> va dir: