Re: The following packages have been kept back:

>Prova a executar alsaconf

És just el que no puc instalar :-(

> Potser no tenen res a veure els paquets que s'eliminaran amb el
> paquet alsa-utils?

Doncs tenir-hi a veure, no... però després de les explicacions d'en Lluís
començo a entendre de què va tot això...

> Pots provar d'instal·lar el paquet alsa-utils manualment... baixes
> el paquet que et convingui d'aquí:
> http://packages.debian.org/cgi-bin/search_packages.pl?keywords=alsa-utils&s
>earchon=names&subword=1&version=all&release=all

Això és el que hauré de fer, si... probablement desinstalar tot el que tingui
que veure amb alsa i instalar la versió més antiga de alsa-base, alsa-utils
etc... que no tingui aquests problemes de dependències amb udev i companyia,
i que possiblement sigui la que tenia abans de tot el merder...

> Mmm... pel que he llegit aquí
> http://www.debian-administration.org/articles/69 els paquets
> kept-back s'instal·len amb un "apt-get dist-upgrade". A primera
> vista "forçar l'upgrade" d'aquests paquets no hauria de ser cap
> problema...

potser no, però a mi no m'ha sentat gaire bé :-)

>  falta una cosa: Quina distribució tens? Estable,
> inestable, etc...

Utilitzo una debian-pure 64 testing. Suposo però que tindré menys problemes si
instalo els paquets alsa corresponents a una stable.

Ricard