Re: problemes amb libpthread.so.0

A veure, més salsa:

/lib/libpthread.so és un symlink a /lib/libpthread-0.10.so

Això em passa amb màquines sarge quan les faig anar amb un kernel 2.4, pero
amb 2.6 no em passa.

Inútil posar el /lib/libpthread* a r--r--r--, ho matxaca igualment (i els
permisos queden a rw-r--r--).

De fet, amb 2.6 funciona tot i que representa que ho matxaca, converteix un
fantàstic binari en un arxiu de txt que diu:
/* GNU ld script
   Use the shared library, but some functions are only in
   the static library, so try that secondarily.  */
OUTPUT_FORMAT(elf32-i386)
GROUP ( /lib/libpthread.so.0 /usr/lib/libpthread_nonshared.a )

Però el kernel 2.4 no li agrada això, necessita el binari de debò, el que fa
81K.

Il·lumineu-me, si-us-plau, ja no sé per on mirar...

El Dissabte 13 Agost 2005 06:48, Cubells va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona