Re: The following packages have been kept back:

El Wed, Sep 07, 2005 at 04:42:41AM +0200, rpb ens deleità amb les següents paraules:
[...]
> Hola Ernest, gràcies per la resposta perquè estic preocupat pel tema.
> Doncs diu:
> #apt-get install alsa-utils
> S'està llegint la llista de paquets... Fet
> S'està construint l'arbre de dependències... Fet
> Paquets suggerits:
>   lsb-base
> S'ELIMINARAN els següents paquets:
>   hal udev usbmount
> S'instal·laran els següents paquets NOUS:
>   alsa-utils
> 0 actualitzats, 1 nous a instal·lar, 3 a eliminar i 35 no actualitzats.
> Es necessita obtenir 0B/1058kB d'arxius.
> [...]
[...]

el problema aquest de dependencies ve pq (si mires des de qualsevol
administrador de paquets, com podria ser aptitude en el meu cas) alsa-utils
1.0.9b-4 entra en conflicte amb qualsevol versio de alsa-utils inferior
1.0.9b-3 (cap problema), mentre que alsa-base 1.0.9b-4 recomana alsa-utils
1.0.9b-4 (altre cop, cap problema, doncs es poden complir les
dependencies), pero el problema be am balsa-utils, doncs a mes a mes, entra
en conflicte amb qualsevol versio de udev < 0.060 (i l'actual versio a etch
es 0.056-3)

es precisament per "culpa" de la versio de udev, que alsa-base i alsa-utils
s'han de mantenir "congelats" en la seva versio (tecla 'h' en aptitude, 'h'
de hold) fins que apareixi l'actualitzacio de udev

apa!
--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."