Re: The following packages have been kept back:

> Podries ser una mica més explícit?
>
> Quan li dius "apt-get install alsa-utils" què contesta?

Hola Ernest, gràcies per la resposta perquè estic preocupat pel tema.
Doncs diu:
#apt-get install alsa-utils
S'està llegint la llista de paquets... Fet
S'està construint l'arbre de dependències... Fet
Paquets suggerits:
  lsb-base
S'ELIMINARAN els següents paquets:
  hal udev usbmount
S'instal·laran els següents paquets NOUS:
  alsa-utils
0 actualitzats, 1 nous a instal·lar, 3 a eliminar i 35 no actualitzats.
Es necessita obtenir 0B/1058kB d'arxius.
Després de desempaquetar s'usaran 356kB d'espai en disc addicional.
Voleu continuar? [S/n]

Crec que al forçar el upgrade de paquets kept-back (alsa-base en el meu cas)
he entrat en un "infern de dependències". Evidentment, eliminar hal udev
usbmount no és una bona idea, no? I a partir d'aquí, segur que la cosa es
complica si vaig fent "-f" amb tots els paquets "kept-back" com es va
suggerir a la llista, així que m'he abstingut. Si més no, m'agradaria tornar
a deixar les coses com estaven abans de forçar l'upgrade de alsa-base. Ho
vaig fer perquè tinc alguns problemes amb el so, com ja vaig especificar en
un altre fil, i volia veure si els resolia. Potser ajudaria si algú pot
esbrinar quins paquets estan implicats quan es fa un apt-get install -f
alsa-base quan tens alsa-base a kept-back, doncs ara ja no recordo que va
passar... a lo millor és possible veure-ho si després es diu "n" a "Voleu
continuar? [S/n]". Però bé, és arriscat demanar-ho per que tampoc recordo si
em va fer la pregunteta al posar "-f", i tampoc vull que destrosseu el
sistema de so...

Ja que hi som, el problema és que no sento res pels auriculars a no ser que
situi el cursor (Gnome) a sobre del fitxer. No sé quin programa/driver
utilitza gnome per això, però en qualsevol altre reproductor multimèdia no
funcionen els auriculars, només estàtica. Sí funciona la sortida SPDIF, però
clar, de matinada, escoltar música pels 5.1, pues no, que m'acusaran
d'incivisme, que està de moda. En fi, hi ha una explicació detallada del tema
al fil "problemes de so". Ara, el que més m'interessa és poder tenir de nou
alsa-utils, i amb el so ja m'hi tornaré a barallar més tard...

Ricard