Re: xsane

> Quins permisos, amo i grup hi havia al fitxer 002/002 abans de que ho
> modifiquéssis?

 hi havia (de fet, hi ha cada cop que arrenco) root:root, amb permisos
-rw-r--r--

> Aquestes dades penso que s'assignen en el fitxer
> /etc/sane.d/hotplug/libsane.db,
> a la línia corresponent al teu escànner.

aqui hi tinc:
# Hewlett-Packard|ScanJet 3300C
0x03f0  0x0205  root:scanner    0660

Alguna cosa falla si els permisos haurien de ser root:scanner i en canvi són
root:root, no?

> Perquè...¿el hotplug el tens instal·lat oi?

crec que si...

dpkg -l hotplug:
ii  hotplug        0.0.20040329-2 Linux Hotplug Scripts

>Ja has configurat l'arxiu corresponent al teu scanner dins de /etc/sane.d/ ?

Bé, en realitat no he tocat res aquí. Hi tinc 3 arxius de scanners HP:
hp5400.conf
hp.conf
hpsj5s.conf
Suposo que el que li toca al meu scanjet 3300C és hp.conf, on hi posa:

scsi HP
# Uncomment the following if you have "Error during device I/O" on SCSI
#   option dumb-read
#
# The usual place for a SCSI-scanner on Linux
/dev/scanner
#
# USB-scanners supported by the hp-backend
# HP ScanJet 4100C
usb 0x03f0 0x0101
# HP ScanJet 5200C
usb 0x03f0 0x0401
# HP ScanJet 62X0C
usb 0x03f0 0x0201
# HP ScanJet 63X0C
usb 0x03f0 0x0601
#
# Uncomment the following if your scanner is connected by USB,
# but you are not using libusb
# /dev/usb/scanner0
#   option connect-device

on no veig cap línia corresponent al meu scanner, però si funciona com a root,
és que al menys es detecta, no?

Ricard