Re: xsane

Hola,
he fet una mica de memòria de quan vaig instal·lar el meu scanner que
em passava lo mateix:

2005/9/2, rpb <llistadebiancat@ya.com>:
> he provat lo del lp, i tampoc... He fet servir tant adduser en consola com el
> gestor de gnome pels usuaris, no utilitzo kde des de gnome 2.8, que m'ha
> agradat força.
>
> scanimage -L m'ha donat:
> device `niash:libusb:002:002' is a Hewlett-Packard ScanJet 3300C flatbed
> scanner
>
> he canviat permisos de 002 al meu usuari i, efectivament, funciona... mira, al
> menys pot ser un mètode per no tirar de root, encara que preferiria alguna
> cosa més definitiva...

Quins permisos, amo i grup hi havia al fitxer 002/002 abans de que ho
modifiquéssis?

Aquestes dades penso que s'assignen en el fitxer
/etc/sane.d/hotplug/libsane.db,
a la línia corresponent al teu escànner.

Perquè...¿el hotplug el tens instal·lat oi?

Fins ara.
Marc///