Re: Paquets trencats

Be, ja he trobat la solucio de forma fortuita i he pensat k potser us serviria.

El problema era que se m'avia penjat mentre intentava instalar-me
alguns paquets (webmin-core, webmin-apache...) i des de llavors no els
podia reinstalar ni desinstalar.

Doncs resulta que es mes facil d'arreglar del k mesperava:

dselect update # regenera tots els fitxers de l'apt per si els tenies corruptes
apt-get -f install #corregeix paquets trencats

La part mes dificil de tot va ser adonarme que era un problema de
arxius corruptes del apt.

Espero que us serveixi si mai us trobeu en el meu cas