Re: Quake3 no es compila

El dimecres 24/08/05, a les 01:42 (+0200), Albert Wesker va escriure:
> Per a que el vols compilar? Igualment no podras jugar al no tenir contingut multimedia.

Només era curiositat... els fitxers multimedia es poden trobar
fàcilment per Internet, tot i que s'hi he de dir la veritat crec
que no val la pena, jo després d'un parell de partides m'he
cansat i l'he esborrat.

El problema per compilar era que s'havien de transformar els
fitxers de format DOS a UNIX.

--
ernest

	"All the people look well in the dark."