Re: notificacions del sistema kde

2005/6/26, Marc Orcau <budalokko@gmail.com>:

> De fet no tinc l'alsa instal·lat.

Hola,
Per a qui pugui interessar, tal com està explicat a
http://www.esdebian.org/forum/viewtopic.php?forum=10&showtopic=33629&highlight=sonido
el problema era que se li ha de dir al kde que faci servir el
reproductor de l'arts "/usr/bin/artsplay", això es fa a:
Centre de Control -> So i multimèdia -> Notificacions del sistema ->
Arranjament del reproductor.
El que ara em pregunto és com havia pogut funcionar fins ara, encara
que només fós en un usuari, si no m'estava redirigint el so cap
enlloc...
Salut.