Re: The following packages have been kept back:

He fet això en la meva pure64 i en el meu cas, per instalar alsa-base, m'ha
desinstalat alsa-utils. En intentar reinstalar alsa-utils, pretenia
eliminar-me hal udev usbmount; com no m'ha semblat una bona idea, li he dit
que no, però ara no puc instalar alsa-utils, i m'he quedat sense mesclador
(alsamixer) i un cert grup de coses. Em dóna la sensació de que la he cagat.
No he seguit instalant la resta dels paquets "kept-back" (que son uns quants)
per si les mosques. Com puc ara instalar les utilitats alsa-utils? Es
recomanable instalar els paquets "kept back" o es millor deixar que apt
decideixi? Tinc la sensació de que instalar els "kept-back" pot donar com a
resultat un petit (o gran) desastre, al menys en el meu cas ja em puc
despedir de alsa-utils... Alguna orientació?

Ricard