Re: The following packages have been kept back:

A Divendres 12 Agost 2005 03:43, Albert Mora va escriure:

> Perquè si aquests paquets tambés se t'actualitzessin, algunes
> dependències es trencarien. Una manera molt gràfica de veure-ho (jo t'ho
> recomano) és fer tota la teva gestió de paquets amb l'aptitude. És
> visual, senzill i molt útil (especialment quan t'has après totes les

Hola:

Si quan no actualitza algun paquet fas:
 #apt-get install paquet-que-no-actualitza

 et pregunta si vols instal·lat alguns paquets nous, necessaris per a
l'actualització. Suposo que aquest és el motiu pel qual no actualitza, et
deixa decidir a tu si vols instal·lar nous paquets o no. .

Salut

Xarx