Re: [off-topic] Re: operadora de ADSL

> Avui en dia segurament buscaria altres maneres
> d'accedir als meus sistemes sense IP Fixe.

Em sembla que hi ha un sistema q es diu "dynamic dns" que serveix per això.

> Fa unes setmanes em vaig canviar de domicili i Ya.com no em permetía
> mantenir el contracte que tenia amb ells. M'obligaven (tot i que
> mantenía exactament el mateix número a telefònica, la linia era la
> mateixa i no habíen de canviar res) a donar-me de baixa i després
> donar-me d'alta al nou domicili, perdent ip fixe, pagant l'alta com una
> adsl nova i segurament perdent privilegis d'antiguitat.
>
> Només dic, per si pico la curiositat a algú, que ara al domicili nou
> tinc adsl amb ya.com amb ip fixe gratis.

Com t'ho has fet perque et donguin la IP fixa gratis?
jo també la tinc pero vull donar-me de baixa i contractar 2MB, que surten més
barats que el que estic pagant ara per 512KB amb la mateixa companyia
(increible oi?) i no els dona la gana de pasar-me a 2MB sense fer
baixa/alta... suposo q si faig això perdria la IP fixa gratis :(

--
ID 0x834D5708
wget http://penedessensefils.net/clau_publica.asc