Re: No puc posar-me ADSL

On 8/5/05, Joan Alfonso wrote:

> Hola a tots: L'altre dia us escrivia sobre la possibilitat de triar entre
> mòdem o router per la connexió d'ADSL.Doncs bé, resulta què ens vam canviar
> d'operadora de telèfon de Telefònica a Auna i ara ve la història:.Segons em
> diuen no hi ha compatibilitat  entre altra operadora i aquestos d'Auna.
Això és evident, doncs Auna funciona amb cable (xarxa pròpia) i els
altres amb la xarxa de Telefònica (alguns ja comencen a tenir xarxa
pròpia), per tant no hi ha possiblitats de posar una ADSL d'una
companyia que no sigui d'Auna.

> I per a més
> conya marinera no em poden engegar l'ADSL per què segons diuen al carrer on
> visc no hi ha cobertura (?).Cosa ben difícil de creure puix visc quasi se'n
> podria dir al centre de València.
Per mirar la cobertura pots anar aquí:
http://www.distribuidores.aunacable.es/servlet/DCallesCL

> I ara ve un altre dubte i pregunta què us hi faig: Jo ara tinc la configuració
> del mòdem per a Terra, què per cert tenen a la seua pàgina web unes
> instruccions per configurar la connexió en Linux.Aquestos per contra no donen
> cap assistència ni res quan els parles de Linux.Bo la pregunta és si
> qualsevol configuració de  connexió a internet per mòdem se fa de la mateixa
> manera,es a dir si el proveïdor em  dona les mateixes dades que Terra
> (nªtelf,IP primari IP secundari etz.)la configuració seria igual què amb
> terra, modificant el mateixos arxius i fent-lo practicament igual?
En principi per configurar una conexió amb el mòdem només necessites
el número de telèfon al qual marcar, el nom d'usuari, la contrassenya
i les DNS's (les IP primària i secundària que dius, tot i que no
sempre són necessaries). Com molt bé diu en Xavier, per configurar
aquest tinglado amb el Linux, usa el pppconfig.

Salut!