Re: FW: Re: Actualitzar Woody

Hola,

Sé el que vols dir, actualitzar un PC sense connexió a internet aprofitant la connexió d'algun altre PC, m'equivoco?

Fa temps vaig veure algú que desenvolupava sobre aquesta necessitat. Si ho trobo t'ho envio, però busca bé que segur que hi ha alguna cosa.

Salutacions.

En/na Xavier ha escrit:
Hola, Ramon ...

deies, el 02 de ago de 2005, a les 02:02 +0000:

Aquesta comanda ja la vaig utilitzar per l'instal·lació, però ara voldria saber com puc crear un CD amb les actualitzacions i que aquesta comanda ho entengui. O si es fa d'una altra forma, quina és aquesta?

que entens per actualitzacions?

si el que vols es quedar-te a woody, vas a la pagina de debian i busques
la darrera revisio de les iso's, te'ls baixes i fas el apt-cdrom add,
apt-get update, apt-get upgrade

si el que vols es passar-te a sarge (actual distribucio debian estable),
fas lo mateix, et busques les iso's de la sarge, te'ls baixes i fas el
apt-cdrom add, apt-get update, apt-get dist-upgrade. no?

una altra opcio que busquis es baixar-te nomes els paquets que vols
actualitzar (jo que se, passar de woody 3.0.r1 a 3.0r4), posar-te'ls en
un cd i fer el apt-cdrom add, apt-get update. jo aqui si que no se com
fer-ho...

(resta de gent, m'equivoco?)