Re: FW: Re: Actualitzar Woody

Hola, Ramon ...

deies, el 02 de ago de 2005, a les 02:02 +0000:

> Aquesta comanda ja la vaig utilitzar per l'instal·lació, però ara voldria
> saber com puc crear un CD amb les actualitzacions i que aquesta comanda ho
> entengui. O si es fa d'una altra forma, quina és aquesta?

que entens per actualitzacions?

si el que vols es quedar-te a woody, vas a la pagina de debian i busques
la darrera revisio de les iso's, te'ls baixes i fas el apt-cdrom add,
apt-get update, apt-get upgrade

si el que vols es passar-te a sarge (actual distribucio debian estable),
fas lo mateix, et busques les iso's de la sarge, te'ls baixes i fas el
apt-cdrom add, apt-get update, apt-get dist-upgrade. no?

una altra opcio que busquis es baixar-te nomes els paquets que vols
actualitzar (jo que se, passar de woody 3.0.r1 a 3.0r4), posar-te'ls en
un cd i fer el apt-cdrom add, apt-get update. jo aqui si que no se com
fer-ho...

(resta de gent, m'equivoco?)
--
xavi[*]sindominio.net