MySQL + PHP

Hola,

El problema que tinc no és sobre una Debian ni
variants, és sobre una Red Hat 8. A veure si em podeu
ajudar.

La intenció és instal·lar un wiki (Mediawiki). Ara ho
tinc tot instal·lat i compilat (apache, mysql, php i
mediawiki).

L'apache porta uns dos anys funcionant sense
problemes.
Les versions que he instal·lat són:
MySQL-client-4.1.12-1.i386.rpm
MySQL-server-4.1.12-1.i386.rpm
MySQL-shared-4.1.12-1.i386.rpm
php-4.4.0

El problema me'l dona al executar el wiki pel
navegador:

Warning: Unable to load dynamic library
'/usr/lib/php4/mysql.so' - /usr/lib/php4/mysql.so:
cannot open shared object file: No such file or
directory in /var/www/html/wiki/install-utils.inc on
line 17
Could not load MySQL driver! Please compile php
--with-mysql or install the mysql.so module.

L'arxiu l'he estat buscant pel sistema i no l'he
trobat. Alguna idea?

Un altre problema, és que hi ha dues versions del php
instal·lades, la 4.4 i la 4.1.3 (em sembla), i el wiki
agafa la 4.1.3. Hi ha alguna manera d'eliminar-la (no
domino rpm :( ) o fer que el mediawiki agafi l'altre
versió?

Bé, em sembla que per ara és tot.

salut,
Albert