amd 64 i openoffice

Hola
Utilitzo Debian pure64 i openoffice, que com sabeu, ha d'executar-se en un
entorn chroot donat que no té versió per 64 bits. Per imprimir, utilitzo un
servidor d'impressió per què totes les màquines de casa (windows i linux)
puguin utilitzar la mateixa impressora, i utilitzo CUPS en un servidor amb
sarge. No tinc problemes amb cap programa, ni des de windows ni des de linux,
excepte pel que fa al openoffice, que no és capaç de "veure" l'impresora per
defecte del sistema, que és la del servidor d'impressió. Com a opcions per
imprimir només tinc una "Generic printer" que evidentment, no fa res. Suposo
que és per estar executant-se en l'entorn chroot. Donat que em consta que a
la llista hi ha gent fent servir Debian a 64 bits, agrairia un cop de mà per
poder imprimir des de openoffice, doncs francament, no sé com fer-ho. Abans
tenia Sarge a 32 bits, i no vaig haver de fer res perquè openoffice ja veia
la impressora per defecte del sistema, la mateixa que ara.
Ja posats, també m'agradaria com he de fer per instalar la ajuda de
openoffice, doncs cada cop que hi accedeixo, obtinc una pàgina amb el
missatge:

The requested document does not exist in the database !!

pel que dedueixo que no està instalada. Quin és el paquet que la conté i com
puc instalar-la?

Ricard