HELP:impresora

bon dia!!

avui m'he llevat amb la intencio de fer funcionar una impresora, es la
primera que configuro en linux, aixi que demanaria una petita ajuda.

resulta que tinc aquesta impresora. brother mfc-9880

llegint això, http://solutions.brother.com/linux/sol/printer/linux/lpr_drivers.html,
veig que tinc un .deb per a linux, debian 3.0 r2, i jo tinc la sarge
oficial, la que esta en la pagina.

en la mateixa pagina, puc veure com s'instal·la el driver
http://solutions.brother.com/linux/sol/printer/linux/lpr_install.html

vaig instalar lprng i despres el driver, em va crear el fitxer /etc/printcap
MFC9880:\
        :mx=0:\
        :sd=/var/spool/lpd/MFC9880:\
        :sh:\
        :lp=/dev/usb/lp0:\
        :if=/usr/local/Brother/lpd/filterMFC9880:

aqui diu que la tinc endollada al port usb, que on esta! :P

jo he seguit totes les pases, i ara volia fer-la servir al equip windows.

aixi que agafo el /etc/samba/smb.conf

[global]
workgroup= WORKGROUP
netbios name = Server
guest account= nobody
guest ok=yes
browseable=yes
encrypt passwords = Yes
max log size = 0
remote announce = 192.168.1.255
dns proxy = No
printing = lprng
log file= /var/log/samba/%m.log

[printers]
   comment = All Printers
   browseable = no
   path = /var/spool/lpd/MFC9880
   printable = yes
   public = no
   writable = no
   create mode = 0700

me'n vaig a windows i veig la impresora, pero em diu "acceso denegado".

que tinc que fer per poder fer-la servir??

moltes gracies...