samba i Konqueror : què passa ?

HOLA de nou...

Ara que ting els dimonis smbf,nmbd i winbindd funcionant, ja he pogut muntar
recursos Windows de màquina Windows fent servir el fitxer fstab.

Si en el fitxer fstab incloc el nom d'usuari i el password, apareix una
icona a l'escriptori que em permet accedir al recurs compratir de Windows.
Però si en comptes de fer servir username i password, faig servir l'opció
credentials i li indico on està el fitxer amb les credencials, no apareix
cap icona a l'escriptori.
Tot i així, puc fer servir el Konqueror o el Nautilus per navegar amunt i
avall.

Durant el muntatge dels recursos he donat permisos d'escriptura i lectura
(rw) i he posat el uid=elmeunom.

Així, puc entrar als recursos comptartis que estan a les màquines Windows i
fer i desfer al meu gust... però no tot és tan maco !!!!
Què passa ?
Doncs que accedir al punt de muntatge amb el Konqueror, puc crear carpetes,
fitxers, modificar-los.
Fins i tot puc eliminar fitxers... però no puc eliminar carpetes !!!

Puc crear carpetes però no les puc eliminar.
He creat una carpeta des de Windows i tampoc la puc eliminar.

No passa així si faig servir el Nautilus. Amb el Nautilus puc crear i
eliminar carpetes...

ARA que... si faig servir el Konqueror amb la sintaxis
smb://usuari:password@NomPc/NomRecurs llavors puc fer el que vulgui.

Ai senyor !!!
Sóc nou del tot en el món del Linux i he treballat amb altres sistemes
(PICK, IBM-S36, IBM-AS400, Windows).
NO sóc un gran defensor de tot ni un detractor de res.
Però no entenc com passen aquestes xuminades...
Sense instal·lar el SAMBA podia fer servir el Nautilus -> Nautilus network:
i veure la xarxa i tal.
Però a estones fallava... ara també.
El Konqueror i el protocol smb:// van de perles.
Konqueror + suite Samba : no puc eliminar carpetes.
Nautilus + suite Samba : tot okey.

Això no hauria de ser així !!!
Potser hi haurà algun paquet que ho arregli, però em sembla que els
desenvolupadors de diferents paquets... ummffff... no sé.
Podrien anar una mica més alhora entre ells, no ??

Bé... m'havia de desfogar.
Si algú sap què pot ser ...