compartir partició fat amb xp (gnome)

Hola
Tinc una màquina dual Sarge-xp amb una partició fat32 per intercanviar dades.
El cas és que si (des de gnome) vaig a /mnt/fat i intento crear un directori
nou, em surt el missatge d'error " S'ha produït l'error "paràmetres no
vàlids" en crear una nova carpeta". El cas és que un mkdir des de consola va
de conya. Algú sap com es poden veure aquests "paràmetres no vàlids" que
Nautilus (és el que gnome utilitza com navegador de fitxers, no?) passa? Com
es poden configurar aquests paràmetres? sóc nou en gnome i vaig despistat. A
fstab tinc:

/dev/hda5		/mnt/fat	vfat	auto,codepage=850,uid=1000,gid=1000,rw	0	0

A /mnt/fat tinc permisos rxw pel meu usuari (1000)
però l'error no deu ser aquí, ja que la partició es munta i un mkdir no
falla...

Ricard