Re: IBM Netfinity

A mi m'aniria de conya si és tal i com llegeixo a l'anunci. Actualmint utilitizo un PC 'antic' reciclat com a servidor, porta un K7 a 600 MHz, i la veritat és que la CPU l'utilitzo al 95 % pel projecte SETI.

Per fer-lo servir com a servidor casolà la veritat és que de CPU en necessito ven poca. I guanyo en fiabilitat, o això crec.

En/na Jordi Rossell ha escrit:
Jder a aquest preu i un rack casero... un cluster surt tirat de preu...
duent un 400 potser kda un xic per sota de les meves necesitats pero davant de la possibilitat de poder usar una o dues maquines mes com a cluster de reforç mmm resulta temptador experimentar amb un d'aquests classics :) sobretot ara que he renunciat a l'us de la maquina dedicada que tenia com a servidor per problemes amb la instalacio de qualsevol linux amb kernel superior al 2.2.