Re: problemes de so

Doncs sembla que si que admet la sortida simultània, doncs si reprodueixo un
mp3 amb xmms (drivers alsa) i a la vegada poso el cursor sobre el fitxer mp3
en el navegador de fitxers, puc sentir les 2 sortides funcionant, spdif i
auriculars. A més, si mentre reprodueixo mp3 per spdif parlo pel micro
integrat en els auriculars, sento la música en els altaveus i el que jo dic
en els auriculars...
Avui però m'he trobat amb que xmms se'm penja si el configuro per reproduir
amb OSS... si ahir funcionava! Aquestes "desconfiguracions" per la cara només
em passaven amb windows :-(