Re: [Forw] [IMC-Tech] Advanced Debian GNU/Linux book.

Hola, matze ...

deies, el 30 de Jun de 2005, a les 03:05 +0200:

> no he llegit el llibre (encara no ha sortit de l'imprenta), aixi nomes
> parlo del que's veu a la taula de continguts
> (http://debiansystem.info/about/toc.pdf). coincideixo que hi ha molt
> bona documentacio per a debian i la guia de referencia n'es una peca
> important. el que m'agrada del llibre es:
>
> a) es un llibre ;)
>
> b) es centra exclusivament en debian sense desviar-se en configuracio
> de serveis o altres coses. supposo que > 500 pagines nomes de debian
> deuen donar una imatge forca completa del sistema i veig que encara
> tinc moltes llagunes ;)

ufff! doncs igual jo em quedo amb la guia de referència de moment :)

500 planes només de debian potser són una mica massa, i tot i que tinc
bastants més llacunes que tu em sembla que de moment amb la guia de
referència ja tinc prou. (en el futur més)

que vagi tot molt bé.

--
xavi@sindominio.net
lorajoler@paranoici.org