Configuració correu: mutt i exim

Hola llista,

    Estic intentant configurar el mutt com a lector de correu. Com
podeu veure tinc un compte a gmail.com; per rebre els correus no he
tingut cap problema, configurar el pop3+SSL és senzill. El problema ve
alhora de configurar l'enviament de correu a través de SMTP. Pel que
he deduit a través de la documentació del mutt no pots donar-l'hi
directament un servidor smtp (en el meu cas el de gmail), sinó que has
de tenir configurat en l'ordinador un MTA capaç d'enviar correus a
l'exterior.

  Com que utilitzem debian i l'MTA que ve per defecte instal·lat és
l'exim m'he possat a configurar-lo. He conseguit que envii mails, però
els envia ell directament al servidor de correu del destinatari,
posant el següent a /etc/exim/exim.conf:

  #                      ROUTERS CONFIGURATION                         #
  #            Specifies how remote addresses are handled              #

  # Remote addresses are those with a domain that does not match any item
  # in the "local_domains" setting above.

  # Send all mail to a smarthost

  smarthost:
    driver = lookuphost
    transport = remote_smtp

  end

Si vull que utilitzi el servidor smtp de gmail, pel que entés, hauria
de subtituir les 4 últimes linies per aquestes:

  smarthost:
    driver = domainlist
    transport = remote_smtp
    route_list = "* smtp.gmail.com bydns_a"

peró no funciona.

Un altre cosa a tenir en compte és que el servidor smtp de gmail
funciona amb TLS.

Alguna idea?

Gracies per endavant!

Albert