Re: Inici de sistema en mode grafic

Bon dia!! (Quan prengui el cafe es clar :D)

Comento.. he fet totes les possibles solucions que s'han dit pero no hi ha
forma, en etc/init.d no ha funcionat i el startx o xinit tampoc, la
configuracio de l'instalacio es la mateixa que vaig fer el primer cop aixi
que no hi ha cap errada en aquest aspecte, la solucio mes inmediata que he
trobat ha sigut esborrar tot i començar de nou, ja comentare que tal va tot
per que crec que no es questio de la dist si no del emulador vmware, aixo ho
dit perque m'ha passat exactament el mateix amb la dist de Debian.

Sin mas, Ismael
http://www.pandeleche.com - ismael@pandeleche.com
To miss, i long to you...