Re: El Parlament Europeu diu prou! a la directiva de patents de programari

El Wed, Jul 06, 2005 at 07:10:46PM +0200, Robert Garrigós Castro deia:
> Aquest és un èxit, com diu el Xavi, de la democràcia en el sentit més
> popular i ens n'hem d'alegrar tots. Segurament hi ha molta gent que ha
> fet molt per arribar al dia d'avui, molta d'anònima, però jo voldria
> felicitar a la persona que m'ha servit de contacte amb tota aquesta
> problemàtica i que me l'ha fet arribar amb tota la dedicació que ha
> calgut, aportant el seu granet de sorra: moltes gràcies Xavi per la teva
> feina sense la qual jo, ara mateix, seria una mica més ignorant.
>
> Robert Garrigós i Castro.

Gràcies a tots els que de debó hi han treballat i a tots els que
m'anaven seguint per llegir-me.

Ara és important tenir les antenes ben despertes per si intenten introduir
legislació semblant als estats o a l'ONU o per tractats internacionals,
i d'altra banda vigilar d'aprop les oficines de patents. Hem d'aconseguir
controlar l'OPE, i l'Oficina de Patent i Marques de l'estat espanyol no sé
si fa el  que ha de fer tampoc, no estaria de més vigilar-la millor.

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -
 EuropeSwPatentFree - http://EuropeSwPatentFree.hispalinux.es

Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org