Re: Impressions sobre Sarge.

Hola, Hubble ...

deies, el 25 de Jun de 2005, a les 01:07 +0200:

> Bones,

com diuen en alguns llocs encara "dichosos los ojos" :)

> [...]
> netinstall just el dia que em van tallar el telefon :)) penso
> que des del 2002 fins el 2005 s'ha contruit un instalador
> mitjanament bo i mes o menys facil de fer servir, amb un nivell
> d'autodetecció molt alt (a mi m'ha reconegut i fet funcionar un
> pc tot ell de nvdia (plataforma nforce2)  i vaig tenir tot en
> funcionament (dintre d'uns limits propietaris) just acavar la
> instlació)(escriptori [grafica, ratoli], so, funcionament de cd's
> i dvd's i grabació en ells), tot aixó son impressions sense
> profunditzar massa, pero ja em dono per content (era impensable

aquells meravellosos anys :)

> [...]
> que no pas en el programari. Encara que he trobat molts programes
> per crackejar passwords (molt utils per administrar) !!No he trobat
> cap programa de la xarxa donkey!!  a testing tampoc!!! ¿que ha
> pasat amb amule, xmule, etc? (aixó em fot, ara haure de trencar la
> meva sarge per introduirli un mule :( (al menys acabar les baixades
> pendents, que son moltes i algunes importants), em fa pena, perque
> des del moment que la trenqui ja no tindre sarge :(  , pero aquest
> es el desti de debian, que la utilitzin i transformin.

doncs jo no estic d'acord, ok, no estaran els mules, però per exemple
inclouen coses que abans era impensable que s'incloguessin, com per
exemple diccionaris de català per l'openoffice.org, o bé el grass6.0 que
no sé jo si gaires distribucions més el tenen com a paquet. a la debian
se li poden criticar moltes coses, sobretot potser des del cantó més
de la ubuntu (qui la faci servir) (que continuo pensant que és una
debian, igual que catix, xarnoppix, xevian, linex i un llarguíssim
etcétera, aquestes distros o estan basades en debian o són forks molt
compatibles amb debian)... però mai se li podrà criticar que li manca
programari, tio!! 14 cd's!! que em recorda aquelles instal·lacions de
programes al paleolític inferior a base de disketts!!

i hubble, si estàs fet un peaso de hacker, perquè vols els mules si
toooota la vida has tirat de mòdem :) que vindran els de la sgae i et
pegaran al culet ;) "eres un chico muy malo!, plas, plas, plas" :)

> Felicitats a tot*s !!!

molts records ;)

--
xavi@sindominio.net