problemes amb php

ciao

després de resoldre els meus problemes amb apache (entre d'altres coses
gràcies al manual d' O'Reilly :), ara els problemes els tinc amb php4.

per diverses raons aquest estiu m'agradaria donar-li una ullada a uns
quants gestors dinàmics de continguts i en fin el problema és que no m'en
surto en la instal·lació de php4 a la sarge acabada d'estrenar.

els tutorials que he vist per la xarxa o bé no m'acaben de fer el pes, o
bé són massa antics o bé treballen sobre php compilat a pic i pala a
/usr/local (aquelles coses que no li agraden al hubble :)

algú té o sap d'algun tutorial d'instal·lació de php4 o php5 sobre debian
sarge que valgui la pena (en català, castellà, anglès, o bé italià?)

--
xavi{at}sindominio.net
lorajoler{at}paranoici.org