Re: nou kernel sense eth0

'lspci' o 'cat /proc/pci' et dirà quina targeta és

El Dijous 30 Juny 2005 20:47, Robert Garrigós Castro va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona