Re: apt bloquejat

el Dijous 30 Juny 2005 19:09, Robert Garrigós Castro va escriure:
> fa un parell de dies que apt no em funciona del tot bé. Gairebé sempre
> se'm queda bloquejat esperat resposta del tipus 'waiting for headers' o
> waiting for file', tot i que alguna ha començat a baixar paquets per
> bloquejar-se més tard. També fa un parell de dies que no toco el sistema
> per a rès, només la web. He reiniciat la màquina no fos que m'hagués
> quedat alguna cosa penjada però no he arreglat rès amb això. Hi ha algún
> problema amb els servidors?

Jo tambe tinc problemes amb l'apt ultimament..
fins ara tenia al sources.list ftp.es.debian.org i no em tirava, he canviat
"es" per "fr" (el mirror de frança en comptes de l'espanyol) i ja m'ha
funcionat, suposo que deuen tenir problemes amb el servidor o algo aixi..
tot i aixi em continua fallant el "non-us"