Re: problemes amb router 3cradsl72 wireless i tarja marvel yukon

> El tema és que jo necessito la sortida a internet per més d'un ordinador.
> He configurat el router amb algunes configuracions alternatives que he
> trobat a adslayuda, ja comentaré que tal m'han anat.

Doncs no ha servit de res. Com no trobo cap solució més a adslayuda i
necessito connexions a internet des de més d'una màquina, potser hauré de fer
el mateix que un amic meu després de provar el router 3cradsl durant un
mes... anar ràpidament a comprar-se'n un altre "de debò".

Ricard