De: Jaume Sabater [mailto:jaume@argus.net]
Enviado el: lunes, 27 de junio de 2005 15:19
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
CC: Manel Martínez de Arcos
Asunto: Re: sarge stable , RAID i lilo/GRUB

Cert. Però tu preguntaves com recuperar dades d'un RAID5 al fallar un disc.
No
d'un RAID0. I bé, sense /boot es pot arrancar amb un disket d'arranc (sempre

i quan l'hagis fet amb el kernel que toqui i soporti RAID5).

De totes maneres, tota la raó del món: /boot hauria d'estar sobre RAID1 (el
RAID1 és molt "flexible", és fàcil de muntar-lo, tots els lilo's i grub's el

llegeixen, és muntable per kernels que no soportin RAID1, és igual l'ordre
del disc, el pots fer sobre 2, 3, 4, ..., n discs...)

El Dilluns 27 Juny 2005 14:53, Manel Martínez de Arcos va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona